Kväll..

Soppan blev riktigt god, lika så brödet, fast jag tyckte det kunde ha varit lite mer smak.. men de kanske man sj kan välja nått och kasta i .. men nu vet jag iaf det.. Barnen tyckte de va väldigt intressant att få baka bröd, så de lär vi göra igen ..
Men Adam spela jävel efter maten så ja fick både huvudvärk och magont, har iaf inte ont i magen längre, men huvudvärken sitter kvar :/ Jag som hade tänkt städa lite nu när barnen sover :(
Johan är med grabbsen och repar inför i morgon kväll..


Han kommer sen o då lär ja väl sova ;)


måste hitta sladden till kameran så ja kan få över mina bilder på barnen på datorn och lägga ut på bloggen.. tycker ja letat överallt.. men tydligt nog inte.. eftersom den ännu e saknad..


Hoppas alla haft en bra dag och får en fortsatt trevlig kväll..
i morgon blir de stan med mamma en sväng, måste hitta nått till Annas fest på lördag ..




Kommentarer
Postat av: Inkan o Ligan

Hoppas du får en underbar lördag.

Kram

2011-02-26 @ 09:36:13
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0