Ny vecka..

Och i dag kan ja hämta hem mina barn.. :) som jag saknat dom !!!!
Denna helg som varit har jag jobbat och legat och läst.... Även i dag har jag läst, nu om lite merintressanta grejer :) lite av sånt ja redan kan .. men tar nu en paus och dricker lite kaffe.. kikar på nätet..
I kväll kommer min mams och hälsar på.. hon har väl barnbarns längtan nu tror jag ;)
Ska bli så mysigt att få hembarnen igen.. man känner enorm saknad när dom inte är här, men ja har dock haft så mycket att göra endå...
Fick även 3 arbetsdagar till nu i mars.. dete tuft att arbeta och även hinna och orka plugga uppå det.. men jobbar isf den veckan barnen är vid sin pappa...
behöver även arbeta och spara dom pengarna då ja bara får 2000 av csn i juni och inget alls i juli.. så gäller att spara ..


snart fyller älsklingen är.. men kommer inte ha barnen då han fyller :( undrar vilken dag man ska fira honom :/ har köpt en present än så länge.. han kommer givetvis få fler av oss :)

om 1 1/2 timma ska ja hämta barnen.. LÄNGTAR!!!!! <3

längtar efter älskling också.. som ja inte kan träffa så mycket nu pga pluggandet och då jag jobbat i helgen.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0