så sjukt jädra kallt

Ja det spelar ingen roll hur mycket kläder ja har på mig, ja kan ju inte gå runt med hur många kläder och byxor som helst.. de ska man inte behöva..... blir att ringa Gotlandshem i morgon om värmen.. suck.. de e inte första gången ja gör de,
Förutom, att frysa i dag har ja pluggat fram till kl 1 då det va dags att tvätta.. det behövs faktiskt också..
Jag är nu klar med uppdrag nr 1 .. ska bli intressant och se va de blir för betyg på det.........
Man blir ju glad bara det blir godkännt.. men man blir ju jääätte glad om det visar VG eller MVG ... de återstår att se.. det e dock tuft jädrigt tuft att plugga medicinsk grundkurs 100 % på distans.. men än så länge har ja inte " maskat " utan ja ställer kl och går upp.. tror ni mig inte.. fråga Johan......

Jag saknar barnen.. massor.. vill bara ha hem dom och krama dom.. Alex blev ju biten på dagishärom dagen, hoppas de iaf inte vart sååååå illa.. enligt barnens pappa va de inte de iaf......

Mannen min är och repa med grabbarna i bandet..
ja har faktiskt legat och läst... ligger och fryser under täcket .....
blir nog att vika in tvätten snartdet som e torrt...
när älskling kommer hem blir det nog lite film och mys hemma vid honom..
Burr....

ja som måste gå ut och handla kaffe...... suck... BURR.....





Kommentarer
Postat av: Inkan o Ligan

Håller med.

Galet kallt

Ha en underbar helg

Tazz o Kram

2011-02-18 @ 23:09:17
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0