Söndag

Hade en riktigt mysig kväll igår hos Johan med alla ungar.. Kom hem till lunchtid och barnen ville såklart ha pannakakor.. bläää säger ja ;) men inte högt ;)
Efter lunch gick vi ut i fina vädret.. har varit super skönt, varför kan det inte vara så varje dag? Barnen hade iaf jätte roligt ute, men gick in för att dricka lite te och äta mellis.. Och Kaffe!! de e ju som godast när man varit ute i kyla och är lite extra sugen... Johan lagade god kycklingwok,Tilde va här en stund men har nu åkt till sin mamma.. Kul att träffa henne : ) Barnen har badat, och la sig tidigt då dom ska vara på dagis kl 8 i morgon .. Och Jag ska gå hem och plugga!!! :) Nervöst men spännande ska det bli.....



Och barnen åker till sin pappa :( hatar när helgen tar slut, jobbigt då dom ska till sin pappa.. :( kommer sakna dom,
ja kommer lämna vid 8 hämta mina barn kl 16 varje dag framöver .. kommer träffa dom ca 3 timmar om dagen :( mer på helgen då :) men 3 timmar, hu....... lite lite ju..


Ska kika om de går någon barnbio i slite snart.. tänkte ta med Adam på bio :) tror han kommer uppskatta lite egen tid med mamma :) Även jag skulle uppskatta det :)


nu se lite film med min älskling... bye bye..



( snacka om lite tråkigt inlägg.. säker på att ni inte ens läste hälften )


Kommentarer
Postat av: elin

Trazzel kanske kommer till slite snart... då hade jag tänkt gå å se den med holly. vi kanske kan gå alla 4? OM den nu kommer till slite.

2011-02-13 @ 21:30:48
URL: http://thestyleismine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0