Underbart..

Ja det känns så skönt att ha barnen hemma hos mig igen.. den halva Malin har återgott till den hela Malin :)
Det är så härligt då barnen ser mig komma till dagis kommer springandes och kastar armarna om mig..
Adam va glöad över att ha fått åka skridskor på dagis och Alexandra prata om AAAAAAAAAAAAALLT, jisses va hon tjattra :) Hem för att mysa med katten, silver är så saknad när barnen e vid sin pappa.. vi kolla lite på Rory och mysa ner oss i soffan en stund innan de va dags att fixa maten.. Köttfärssås me spagetti.. mums..
Mommo har varit förbi och pratat lite.. barnen blev så glada när hon kom, Vid 19 va Adam så trött att han gick upp innan Alexandra ens druckit upp sin välling, I morgon en heldag på dagis, en hel dag me plugg för min del..

Men underbart att ha barnen hemma igen.. för va ja har saknat dom..


Mamma du blev så jätte fin i håret <3<3<3 Älskar dig!!

Kommentarer
Postat av: mamma monica

Tack Malin ja det blev bra. Ja Alexandra är ett yrväder, men så gosig och mysig när hon kryper upp i famnen och Adam som nog vill men tycker han är för stor för gos med mommo. Älska er.

2011-02-21 @ 21:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0