Våra hjärtans dag

I dag e det alla hjärtans dag.. Har tack vare Elin skrivit ut ett kort på mig och älsklingen, satt in det i en ram och slagit in ( tanken som räknas eller hur? ) ska baka en kladdkaka sen och ha lite fika mys ikväll han och jag.. en " hjärtankladdkaka "
Vi visar varje dag vår kärlek till varandra, men får följa traditionen och göra lite extra mys bara han och Jag.
Fira alla hjärtans dag med Adam och Alex igår, dom fick varsit hjärta och godis av mig..
i dag åker dom till sin pappa igen :( kommer bli tomt..men jag har pluggat hela dagen. Och det e tuf
Adam och Alexandra.. mammas små små finaste hjärtan.. Älskar er, går verkligen inte beskriva min kärlek jag känner för mina barn











Och en tanke speciellt till systeryster, dom i så många år fått något fint av mig, men inte detta år :(
Men hon finns i mina tankar, i mitt hjärta varje dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0