Bestämt mig..

Adam är på dagis.. Alexandra vakna strax efter att jag kom hem efter lämningen, Nu e hon pigg, ingen feber igår eller i dag och klagar inte över ont i öronen längre.. så skönt.. I morgon va tanken att gå på församlingshemmet, men jag måste in till arbetsförmedlingen på ett skit möte.. så inget församlingshemmet för deras del eftersom Jag ska vara där 13.30 på arbetsförmedlingen.. tråkigt för barnen :( Adam hade hoppats !

Jag har iaf bestämt mig angående pluggandet.. Jag får ge gärnet, varför skulle ja inte fixa 100 % ?? får ju ha barnen heltid på dagis och varannan vecka e dom hos sin pappa.. då kan ja plugga som attan.. Gäller att ha en jädra självdiciplin.. men jag vill verkligen detta.. så varför slippa denna chans att få bli det jag vill bli...

Jag e ju dummare än vanligt om jag inte pluggar detta..

Så Jag kommer bli en plugghäst.. och Jag vet att mina närmsta vänner kommer stötta mig och jag har blivit erbjuden så mycket hjälp! Tackar verkligen för det !!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja ja ja.. vad roligt älskade du. stöttar dig tvåhundraprocent. du kommer klara detta det vet jag:) massa kramar från oss..

2011-01-26 @ 13:15:16
URL: http://www.mariamalmgren.com
Postat av: Inkan o Ligan

Klart du klaaaaarar det.

Haha Garvade åt bilden.

Underbar

Kram

2011-01-26 @ 21:32:48
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0