Ett tu tre..

kl 8 i morse kasta Alexandra sig ur sängen, och ville upp till mig och Johan i sängen, men låg och mysa med Johan  .. Jag märkte inget alls, ja bara sov o sov o sov.. rätt skönt ; ) men vakna ju runt 20 över =)
UPP!!!! en pigg liten fjärt vid Alexandra hoppa runt i lägenheten, går fram till johans akvarium och säger " Johan fiskarna har nog badat klart nu " hahahahaha.. söta unge!
Hade en lugn och mysig morgon, med en pratkvarn till dotter, Adam tyckte hon skulle vara tyst så han kunde få se på bolibompa, blev lite frukost, sen hemåt för att fixa lunch, sen mot församlingshemmet..
barnen hade det riktigt skoj, sist vi va där va i oktober 2009 :/ MYCKET länge sen :D !!!!!!
Och i morgon ska Adam dit, stanna där sj, då det e kyskis, kul att han så gärna ville stanna där första gången utan mig och Alex, betyder att han e stor kille nu, som känner sig självsäker och vågar stanna utan mamma =) känns bra .. 

Barnen e nattade, Johan spela lite tv spel med granngubben.
Han kommer väl och väcker mig sen den jäkeln =)
Så i kväll ska Jag ha myskväll ala Malin
( va sjutton nu det e ) :)






Fan så sugen ja blev på semla.. kanske ska baka egna med barnen i år :)


Kommentarer
Postat av: Inkan o Ligan

Åh mums. Snart är det dags för semla.

skulle köpt förra helgen men tiden räckte inte till att åka till rätt affär riktigt.

Ha en kanonlördag.

2011-01-15 @ 09:38:24
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0