hittat :D

en träningsgrej i mitt förråd då ja letade efter kläder åt barnen.. en som man står och trampar på bara.. och förvirrande som ja e fundera ja o fundera på hur i all sin dar har den kommit in i mitt förråd :/ men efter mycket funderare mindes jag =) Emma som bodde i min lägenhet innan mig lämnade kvar den =)
så bara att bära ner och börja träna och se om det ger något resultat.
Elin är ju så duktig :)  Men mest av allt vill jag ju ha ett löpband =) det ger verkligen resultat =)

I dag har annars ja o Johan haft en rejäl sovmorgon.. så jäkla skönt !!! =)
I morgon kommer det efterlängtande barnbidraget =)
Vi ska in och storhandla på willys .. eftersom ja inte ens har is i min frys haha =)
men Jag och Johan gör så gott vi kan med att lägga ihop och laga tillsammans, de sparar vi mycket på endå.
Igår blev det knäckis till kvällsmat :/ kanske inte så mättande dock.. men iaf nått =)
Men ikväll ska vi äta skinksås m pasta..

Ska bli skönt att fylla på frysen igen..

Sen har ja sökt sommarjobb =) ett av dessa lär ja ju iaf få :)

men inte fått något besked från csn ännu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0