Nyår 2010..

" firade " jag tillsammans med mina barn,Johan och hans barn, vi åt god mat, även om ja inte va så värst sugen på mat efter jag legat magsjuk.. lite godis och mys. Bestämde oss sen för att gå hem till Johan och sova.. Adam spela lite spel tillsammans med dom stora grabbarna, Alexandra hade lite jobbigt pga sina vattenkoppor :(
Barnen va vakna strax efter 00.00 och fick se en och annan raket.. vi sov till 11 morgonen efter =)

Nyår blev inte vad Jag hade hoppats på för ja ville va hemma vid Enilys med alla vänner.
Kanske nästa år?!!

Men hade det endå mysigt med barnen och Johan..


Nu leker Adam och Alexandra med Holly medans Elin och Adde rydda undan i förrådet..

Snart dags för lunch..

I morgon åker barnen till sin pappa igen :( jag ska städa bort julen..



Hoppas iaf alla ni hade en toppen Nyår...

Vill passa på att gratta Anna och Tobbe till deras förlovning <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0