Kunde inte.

Igår skulle jag plugga hela dagen hade ja tänkt.. det funka si sådär med det.. jag hade tankarna på annat håll och kunde inte alls konsentrera mig, jag tänkte bara på therese och patrik och deras lilla Tyra som nu e inlagd med dropp på barnavd. pga uttorkning och dubbelsidig lunginflamation och influensa b och kanske rs.....så i stället gick ja in till elin och uggla..


Tyra har inte fått i sig något att äta så det kanske blir sondmatning pån stackarn..

Therese m familj ni ska veta att mina tankar e hos er mesta tiden .. tycker ni har haft nog med skit nu.. ja önskar att Tyra snart blir bättre så hon fort kan komma hem igen..

tänker så mycket på er och finns här om du behöver hjälp med mat,städning,ta hand om barnen eller bara prata eller för att umgås.. hoppas du vet det Therese ..
hör av dig om du behöver..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0