Nervöst..

Ja på fredag 11.30 sitter jag på komvux och gör mitt muntliga prov, känns riktigt nervöst,
Har pluggat lite i dag endel  sitter som smäck medans det känns som vissa saker bara e ihop blandat i en salig grötmassa.. suck.. men ska iaf bli skönt att snart vara färdig med denna kurs..
Då börjar jag med "hemsjukvård och arbetsmiljö och säkerhet " 2 kurser på samma gång :/ tuft..
böckerna borde komma senast fredag..
Tuft att plugga heltid kan ja dock säga..

Och ska även jobba den 30 mars.. konstigt att ja blir inringd nu endel.. och inget förrut..

:/

hade jag vetat det kunde ja ha pluggat 75 % och sparat det jag jobbat..
men måste endå spara till juni då ja bara får ett par tusen och i juli får ja inget alls.. :/


jaja.. Jag gillar verkligen det ja gör och det e faktiskt jädrigt intressant de som har med vården att göra..
längtar tills jag kommer till omvårdnadskursen i Maj, :) det lär bli skoj.


Annars har dagen vart strålande fin : )
hade 20 grader i morse vid halv 10  på baksidan när solen lyste .. underbart ju =)

Snart dags att börja rydda undan och få fint utanför.. kanske om det e fint väder i morgon att man tar en timma till det. Lämna ut pulkan i förrådet osv....



Snart är våren här och det älskar jag..




Inatt ska jag och Johan hämta Elin vid båten =) saknat henne faktiskt ..
( Elin brotta ner Ida i en resväska och ta me henne ner hit, när hon väl är här kan hon inte göra så mycket mer än att stanna ;)  )




Kommentarer
Postat av: Elin

naawww... har saknat dig med vännen, massor <3

2011-03-16 @ 10:12:46
URL: http://thestyleismine.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha sötis!! Tror du Elin nånsin skulle kunna brotta ner mig? ;) men vi ses ju snart utan att brottas hoppas jag!! Pusskram

2011-03-16 @ 21:23:25
URL: http://idamariablogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0