Pausar

En liten stund i mitt pluggande.. pauser e ok väl??????
sen jag började plugga känns det inte som jag gör nått annat :/
har tom satt klockan vissa helger då barnen e vid sin pappa för att plugga ..
Johan suckade en kväll när ja hade pluggat hela veckan, hela dagarna och även ganska sent på kvällen,
Men jag måste.. och känns som mitt sociala liv läggs på sidan :( inge roligt..
Igår fm kom iaf Elin in på en kaffe TACK ELIN !!! sen följde hon me då ja tog hål i öronen, :)
Men i dag ska jag iaf vara social.. Karolina me magen kommer hit vid 14 tiden och dricker kaffe med mig.. tjoohoo..
Jag har iaf läst mina kapitel nu ganska måånga ggr,, snart ska ja börja me själva uppdraget.. spännande :)
Och väntar ännu på den där jääädra boken om " arbetsmiljö och säkerhet " som ska kommamed posten.. stor suck.. kan inte göra nått i den kursen utan bok.. inte roligt alls :(

Längtar till lite mer vår värme nu.. :)





Temperaturen från igår då solen stekte på min baksida !!!:D:D:D
Snacka om skönt :D

Kommentarer
Postat av: Ann

Underbart :D Våren är på väg :D

2011-03-23 @ 11:40:48
URL: http://annherminehansen.blogg.se/
Postat av: Inkan o Ligan

Du är jätteduktig som pluggar.

Ha en underbar helg !

Tazz och Kram

2011-03-25 @ 19:43:48
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Karolina

Tur att jag hade med mig magen iaf =)

2011-03-28 @ 18:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0