Sambo..

Ja, jag och Johan ska testa på sambolivet för nån vecka då Anna och Tobbe ska bo i Jophan lägenhet medans dom fixar iordning i Annas kök..
SPÄÄNNANDE!!! :)

i dag lömna vi barnen runt 10 tiden, barnen hemma idag pga Alexandra lite hosta och Adam med rinnande ögon.. har ju gått runt ögoninflamationer nu så våga inte riskera att lämna honom och smitta andra barn..

Jag e så jäkla trött på sjukdomar nu alltså!!!!!

Annars har ja läst lite inför det muntliga provet.. sen städat nedervåningen, skönt att ha det gjort för denna veckan.

ja.. sambo ja .. iaf för en tid.. ja hur känns de? först kände jag bara HJÄÄÄÄÄÄÄLP!!
men nu känns de bra :)

ser nu hur stökigt de e i mitt sovrum också.. suck.. städa här med och sen hopp i badet..
sen kommer Sambon hem ;)

Kommentarer
Postat av: jenna

men det var väl på tiden att prova på det...skall ni inte göra det på riktigt snart?

2011-03-15 @ 10:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0