trött.. riktigt riktigt trött

Är tuft att jobba hela dagarna och plugga till sent på nätterna.. men men så e de :)
ska inte klaga.. :)
Prata precis med Adam och han va såååå glad..dom hade sjungit för honom på dagis :) och han skulle nu äta tårta med farmor,Alex och sin pappa..
tråkigt att han inte e här hos mig just i dag...

Känns som en riktigt meningslös kväll på nått vis..
Adam fyller år.. men är inte här hemma..
älskling e sjuk :(
och det e 6 månader sen Elin lämnade oss ..
känner sån extra stor saknad i kväll..inte konstigt kanske..

Dagen på jobbet har vart bra, tankar och känslor som normalt brukar förekomma just dessa dagar har ja inte haft, Tack mina fina bästa arbetskamrater för att ni har gjort min dag, och pensionärerna med såklart :)
<3

Ska plugga en stund till .. sen orkar ja fan inte mer känns de som ,,
trött i huvud och i kroppen ikväll..

känner saknad och längtan..

fan va jag gnäller ..gnäll gnäll och gnäll..
ursäkta för detta hemskt tråkiga inlägg..


lovar att de blir mycket mer positivt nästa gång





I morgon ska ja ta en litenliten sovmorgon.. iaf till 9 ..



Kommentarer
Postat av: elin

men gumman då:( bara att säga till om det är något...jag finns alltid här vet du... <3 <3 <3

2011-03-03 @ 19:49:27
URL: http://thestyleismine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0