Underbart..

Väder det har varit i dag.. Alexandra har varit hemma i dag med eftersom hon vart lite lös i magen på morgonen på dagis, men har inte varit något alls här hemma..
Hon har varit preciiiis som vanligt,lekt och busat och tjoat och jag har försökt vara med bland lekarna lite då och då mellan raderna i min bok.. de där me o klä på och klä av dockor kan ja nu ;)
Hon har målat och " skrivit " ( hon tror hon skriver iaf ) när ja pluggat.. Hon va me Johan en snabbis i stan i dag..

Hämta Adam tidigt i dag,redan halv 3, Sen gick vi för att ta hål i öronen på mig,Elin och Holly följde med också.. Elin bjöd barnen på glass och vi satt ute, super skönt !!
Vår nu eller??? :D

En hemsk sak hände här mot kvällen då en katt blev påkörd, Adam såg tyvärr hela smällen och hur katten låg och sprattla och kämpa för sitt liv på vägen, Han blev helt förtvivlad och ja gick såklart in med honom, fy vad han grät och riktigt krama om mig hårt hårt hårt..........
Stackarn,
Holly såg också de hemska med katten och va ledsen :(

Adam blev ledsen vid matbordet också över att katten blev påkörd:(
Säger då det '
TUR DET INTE VA ADAMS SILVER!!!!!!!!





Kommentarer
Postat av: Therese

hu va hemskt... stackars Adam.. måste vart fruktansvärt för honom att se. Som jag skrev till elin så kommer den här händelsen säkert finnas med i minnet länge länge :(

2011-03-22 @ 23:54:57
URL: http://theresehedman.bloggplatsen.se
Postat av: tomtlund

de e så hemskt att barn skall bevittna sånt. min dotter fick bevittna detta nån vecka innan jul,de värsta var att de var vår egen katt som hon såg..

de har tagit jätte lång tid för henne att komma över de. och de tog henne en månad innan hon berätta hur de gick till...



men man tycker så synd om dom,. de är verkligen nått dom aldrig skall få uppleva

2011-03-23 @ 08:33:34
Postat av: Anonym

Vet ni vems katt det var som blev påkörd?

2011-03-23 @ 12:38:06
Postat av: malin

svar till anonym.. ja vi vet vem ägaren till katten är, dom hämda sin döda katt :(

2011-03-23 @ 20:15:48
URL: http://malinlillstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0