" va i helvete "

Varför vakna jag strax före halv 8 ????!! KUNDE JU HA SOVIT TILL 9 IAF !!
kunde inte somna om, liggeroch vrider o vänder mig så sätter igång en filmpå datorn i stället och tänker att jag kanske somnar då HAHAHAHAHA ........ naj!
Så nu e jag iaf uppe, skla dricka mitt älskade kaffe, duscha, plugga, och sen gå mot sju ström och ta en fika med Karolina i eftermiddag  :)
Men innan ska ja ner på Gahms.. någon som vill med?? roligare än att gå själv : )

På söndag ska ja baka muffins :) harköpt lite gotteligott ja ska lägga i :)
Mamma den snälla sötnosen bakar bullar !!!!! TACK FINA MAMMA!

I dag känner jag mig piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigggg!!!



Ja, Lova ja er inte ett lite positivare inlägg kanske ?? : )




Kommentarer
Postat av: elin

tjohooo, härligt att höra. hade gärna följt med men är hemma vid syster och hjälper henne. puss

2011-03-04 @ 10:28:36
URL: http://thestyleismine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0