Varför ???

Varför kan vissa folk inte hålla sig till sanning??? varför kan dom inte ta kritik på rätt sätt och varför blanda in folk som inte ens nämt något ??och varför en o samma person kommeterar med olika namn fast vi VET att det är en och samma.. ganska dumt gjort ;)
Mitt namn drogsupp i en kommentar, förstår inte varför riktigt bara..
Ja för en tid sen hade ja lite problem ekonomiskt, det va tuft vilket ja skrev i bloggen men i dag är det inte så jag har ordnat upp min ekonomi,jag pluggar,jobbar och tar hand om mina barn.. jag har råd att köpa blöjor,mat och röka, och röka de gör jag oavsett ni vill eller inte.. jag e vuxen och gör vad jag vill..
Och vad jag läggermina pengar på ska ni inte ha med att göra anser ja..

Men, ja tycker ni ska tänka på hur ni är,vad ni har framfört i ert liv? eller har ni ens något liv?
Ren avensjuka även fast det e svårt för er att erkänna..men vi vet att det e så det ligger till

Våga visa vem ni är.. kommer det någon anonym kommentar på min blogg kommer ja inte publicera den iaf :):)

Bye bye.. nu ska ja ut och RÖKA!

Kommentarer
Postat av: Emily

Bra att du inte tar åt dig malin. Alla har vi jobbiga situationer med pengar emellanåt. Det viktiga är att man gör något för att ändra på situationen.

Du är så himlans duktig som fixar plugg, jobb, hem o barn :)

2011-03-09 @ 13:09:59
URL: http://www.ehallgren.bloggplatsen.se
Postat av: Linda!

Visst kände du någon som kolla upp ipnummer? Har för mig att du gjorde det och fick reda på vem det var som hackade anonymt om att du "tankade ALexandra". Är det samma ipnummer på alla kommentarer så går det ju fort att kolla eller?

Postat av: Åsa

Håller med dig fullständigt. Håller på dig, stå på dig. De här människorna kommer att få tillbaka det förr eller senare på något vis.

2011-03-09 @ 14:23:58
URL: http://www.bunge-sheltis.se
Postat av: Emelie

Helt rätt gumman. Skit i dem bara...

2011-03-09 @ 15:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0