Äntligen söndag :)

och då e det snart Måndag, vilket betyder att det är MIN vecka att ha barnen..som Jag saknar dom nu :(
Igår kväll åkte ja och mina närmsta vänner,sambosar och barn till Packhuskällan för en bit mat sen vidare till Majbrasan.. Maten va god och ja blev verkligen MÄTT!! Elden va ganska liiten tyckte ja.. men kul för barnen att titta på :)
Frusna åkte vi hem igen.. skulle hem och ha mys och film med Johan.. Men då fick han en "inneboende" över natten, han skulle sova där vid Johan för han skulle upp och jobba tidigt.. så ja ni förstår det va den mys kvällen de ..blev alltså inte så.. Dom satt väl och spela tråkigt spel som vanligt.. ja höll mig hemma.. såg en film på 5:an.. :)

I dag ska ja städa efter tjejfesten här.. sen plugga inför det muntliga provet ja har i morgon..


Nu ännu mera kaffe : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0