Mitt inlägg

Igår försvann.. men får sammanfatta det ja skrev.. Vi va iaf ute hela dagen, Adam lekte med kompisar och Alexandra tillbringa sin dag ute med mig, Hon lekte med vatten,och pyssla lite med allt möjligt.. Va super varmt och skönt ute och ännu varmare är det i dag..
Barnen e i dag på dagis och ska sen va hos sin pappa i en vecka.. och jag saknar dom redan :( hoppas denna vecka går fort !!
I dag e det ännu varmare än igår.. har städat nu under fm och ska ta med min omvårdnadsbok ut sen och sitta i solen och läsa läsa läsa.. Fick tillbaka mitt uppdrag igår och det visa MVG + att ja fick riktigt bra omdömen av läraren.. kändes riktigt bra, Då hon inte skrev till en enda sak på sina kommentarer utan skrev bara att det va så bra!
Hoppas det fortsätter i den riktningen..

Nu ska ja skura golven på nedervåning.. sen ut i solen ..

Tänker på Therese m familj i dag som ska till läkaren med Ebba.. hoppas ni förövrigt får en härlig dag i stan!


Och passar på att hälsa Anna,Tobbe,Jonathan och Havanna VÄLKOMNA HEM!! skönt att ha er här igen:)
Nu e vi samlade igen : )


Kommentarer
Postat av: Inkan o Ligan

Grattis !

Vad duktig du är.

Stor Kram

2011-05-10 @ 07:55:08
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0